aw2

Ανέκδοτο : Ο Σουπερμαν!!!

Αναρτήθηκε από Peiratis | 11:28 π.μ. | | 0 σχόλια »


Ο τύπος γυρνάει στο σπίτι του 7 η ώρα το πρωί περπατώντας στα νύχια, μόνο και μόνο για να βρει τη σύζυγο να τον περιμένει πίσω από την πόρτα!
Η Σύζυγος: Πού ήσουνα Σούπερμαν? Εφτά η ώρα το πρωί πήγε!
Εκείνος: Αγάπη μου, δεν σου είχα πει ότι είχαμε συνέδριο με εκείνους τους πολύ σημαντικούς πελάτες από την Ιαπωνία?
Η Σύζυγος: Καλά ρε Σούπερμαν, και μέχρι τι ώρα είχατε συνέδριο? Ως τώρα?
Εκείνος: Ε, κουκλίτσα μου, δεν θα πηγαίναμε τους πελάτες κάπου για ένα ποτό να συζητήσουμε τους όρους της συμφωνίας καλύτερα?
Η Σύζυγος: Εντάξει Σούπερμαν, τους πήγατε για ποτό μέχρι τις 10:00, άντε μέχρι τις 10:30. μετά, που ήσουνα ως τις 7 το πρωί?
Εκείνος: Ρε αγαπούλα μου, για να γιορτάσουμε την συμφωνία πήγαμε σε μια ταβέρνα να φάμε.
Η Σύζυγος: Ως τις 7 το πρωί τρώγατε Σούπερμαν?
Εκείνος: Μα είσαι σοβαρή τώρα? Ήρθανε οι άνθρωποι από την Ιαπωνία και δεν θα τους πηγαίναμε στα μπουζούκια να γλεντήσουν?
Η Σύζυγος: Ως τις 7 το πρωί Σούπερμαν?
Εκείνος: Ε, ύστερα από τόσα ξύδια, καρδούλα μου, πήγαμε να φάμε έναν πατσά να στρώσει το στομάχι μας!
Η Σύζυγος: Ως τις 7 το πρωί Σούπερμαν?
Εκείνος: Μα, ύστερα φως μου, πήγαμε για κουλούρι στην Ομόνοια και με την κίνηση μέχρι να φτάσω εδώ πήγε 7…. Πες μου όμως αγάπη μου γλυκιά, γιατί τόση ώρα με λες Σούπερμαν?
Η Σύζυγος ωρυόμενη: Γιατί μόνο ο Σούπερμαν και εσύ φοράτε……το σώβρακο έξω από το παντελόνι ρε μ@λάκα!
http://okokoras.blogspot.com/

Bookmark and Share


Share/Save/Bookmark

Δημοσίευση σχολίου

.

 aw2
 aw2