aw2


Η αγγλίδα επιστήμονας που κρυβόταν για χρόνια πίσω από τη διάσημη πόρνη-μπλόγκερ με το ψευδώνυμο «Βelle De Jour» («Ωραία της Ημέρας») παραδέχτηκε ότι σήμερα της λείπει η ευχαρίστηση που ένιωθε ως ακριβοπληρωμένο και μυστηριώδες κολ γκερλ.Η ιατρική ερευνήτρια Μπρουκ Μανιάντι αποκάλυψε την ταυτότητά της πριν από δύο εβδομάδες. Χθες έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση μιλώντας στην εκπομπή «Βook Show» στο τηλεοπτικό δίκτυο Sky Αrts 1. «Μου λείπει η στιγμή που μπαίνω σε ένα ξενοδοχείο και λέω από μέσα μου “ετοιμάζομαι να κάνω μια δουλειά στην οποία είμαι πολύ καλή”» δήλωσε η δρ Μανιάντι, τονίζοντας ότι «υπάρχουν ακόμη μέσα μου αρκετά ψήγματα της “Βelle De Jour”».Στην εκπομπή η δρ Μανιάντι συζήτησε με τη συγγραφέα και κάτοχο βραβείου Βooker Χίλαρι Μάντελ, λέγοντας ότι εμπνεύστηκε τον χαρακτήρα της από τον Ιουλιανό Σορέλ, τον ήρωα του γνωστού μυθιστορήματος του Σταντάλ «Το κόκκινο και το μαύρο» (1830). Ο Σορέλ, άνθρωπος ευαίσθητος και φιλόδοξος, απεχθάνεται τη γαλλική επαρχία και αναζητεί την τύχη του στην υψηλή κοινωνία του Παρισιού, για να καταλήξει στη λαιμητόμο.«Ο Σορέλ, ενώ γνωρίζει ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας, σαμποτάρει συνεχώς τον εαυτό του, και τελικά συνειδητοποιεί πως είναι πλασμένος μόνο για να αγαπάει» ισχυρίζεται η δρ Μανιάντι, η οποία σήμερα εργάζεται στο Τμήμα Ερευνας Παιδικής Υγείας του Πανεπιστημίου του Μπρίστολ. Αναγκάστηκε να καταφύγει στο αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου την περίοδο που σπούδαζε στο Πανεπιστήμιο του Σέφιλντ, προκειμένου να μαζέψει χρήματα για να πληρώσει τα δίδακτρά της. «Η “Βelle” είναι το κομμάτι του εαυτού μου που διαθέτει τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Είναι το μέρος εκείνο της προσωπικότητάς μου που, όταν δει τον πελάτη, δεν θα σκεφτεί “είμαι ωραία σήμερα;”. Η “Βelle” οφείλει να μπει στο δωμάτιο και να δείχνει άψογη» λέει η ίδια, περιγράφοντας το πρώτο της ραντεβού. Παραδέχθηκε εξάλλου ότι διασκέδαζε με τη φήμη πως το μπλογκ της το έγραφε ένας άνδρας.Η δρ Μανιάντι,η οποία αποκάλυψε ότι δεν διαηρεί καλές σχέσεις με τον πατέρα της, επειδή, όπως είπε, «ήταν εθισμένος στις πόρνες», δεν δείχνει μετανιωμένη για τον τρόπο ζωής που μέχρι πρότινος ακολουθούσε: «Οι εμπειρίες μου αυτές μου έμαθαν πολλά. Ευτυχώς, κατάφερα να βγω από τον χώρο αυτό προτού καταδυναστεύσει τη ζωή μου»
Bookmark and Share


Share/Save/Bookmark

Δημοσίευση σχολίου

.

 aw2
 aw2