Ετσι στήνονται οι θεαματικότητες στα κανάλια
Αναρτήθηκε από Peiratis | 5:37 μ.μ. | Business, News | 0 σχόλια »Στην δικογραφία που σχηματίστηκε με 5 κακουργήματα για την AGB, η εταιρεία κατηγορείται και από την εισαγγελέα Τουλουπάκη και από καταθέσεις, πως μπορεί εύκολα να στήνει θεαματικότητες.Αυτό γίνεται με την επιλογή των νοικοκυριών-δείγματος που θέλει. Αν ξέρει πως το δείγμα βλέπει Mega, τότε και τα νούμερα θα δείξουν Mega. Όπως λέει η εισαγγελέας 1% σε μερίδιο τηλεθέασης είναι έσοδα 5 εκατομμύρια ευρώ. Είναι πολλά τα λεφτά. Πώς μπορεί να ξέρει λοιπόν η AGB αυτός που βάζει μηχανάκι τι θα βλέπει; Να τι λένε στην δικογραφία:
Α. Όποιος βάζει μηχανάκι το έχει αρχικά για μια δοκιμαστική περίοδο. Αν λοιπόν βολεύει την AGB (βλέπει το κανάλι που θέλει να σηκώσει), μπορει να τον κρατήσει. Αλλιώς τον αλλάζει.
Β. Μια εταιρεία που κάνει δημοσκοπήσεις (θυγατρική της AGB) κάνει ένα γκάλοπ για ένα προιόν ή ένα κόμμα, και ρωτάει και τι κανάλι βλέπει ο ερωτώμενος. Στη συνέχεια την πληροφορία αυτή την δίνει στην AGB, που μετά από δύο μήνες τον πλησιάζει , δήθεν χωρίς να ξέρει, και του βάζει μηχανάκι
Γ. Η AGB κρατάει τα νοικοκυριά με το μηχανάκι όσο θέλει χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανένα. Αυτόν που βλέπει λοιπόν Mega τον κρατάει 8 χρόνια. Όποιους δεν θέλει τους αλλάζει σε ένα χρόνο.
Υπάρχουν στη δικογραφία ονόματα ανθρώπων που είπαν πως τους ρώτησαν τι κανάλι βλέπεουν για να τους βάλουν μηχανάκι. Και πολλών άλλων που παραδέχονται πως πριν τους βάλουν μηχανάκι τους είχαν ρωτήσει "τυχαία" σε γκάλοπ τι κανάλι βλέπουν.
Η εισαγγελέας αποκαλύπτει πως ο ελεγκτικός μηχανισμός της AGB, η ΕΕΕΤ, όχι μόνο δεν ασκεί έλεγχο, αλλά μέλη της δούλευαν σε εταιρείες που σχετίζονταν με την AGB. Σε μία περίπτωση μία ελεγκτής είχε πουλήσει την εταιρεία της στους ιδιοκτήτες της AGB. Πού λοιπόν κύριε εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, το βούλευμα που απαλλάσει την AGB αντικρούει όλα αυτά. Μπορείτε να στο βρείτε το βούλευμα και να μας πείτε την σελίδα;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια
Δημοσίευση σχολίου