aw2

Κάπου στην Αθήνα....είδα ένα καλοντυμένο κύριο να βγαίνει από το πολυτελές αυτοκίνητο του. Μου θύμισε ένα παλιό γνωστό από την γειτονιά μου..
Λέω δεν μπορεί να είναι αυτός?Εκείνος ήταν φτωχός και γύρναγε με τρύπια παπούτσια.
Αλλά με είδε και με χαιρέτησε..Μιλήσαμε αρκετή ώρα..και μου είπε πολλά...και σημαντικά.. Διαβάστε....
-Πως διάλεξες την Ελλάδα για να κάνεις αυτή την "δουλειά"
Κοίτα πρώτα δεν έκανα αυτή την "δουλειά" ήμουν πολύ καλός τεχνίτης.
Αποφάσισα να έρθω στην Ελλάδα για να κάνω το επάγγελμα μου και να βγάζω ένα μεροκάματο. Η γυναίκα μου ήταν έγκυος και ήθελα στο παιδί μου να του παρέχω ότι δεν είχα εγώ. Πρώτα πήγα στην Ιταλία,αλλά εκεί ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα.Είχα 2 δρόμους να γυρίσω πίσω στα ίδια ή να έρθω εδώ στην Ελλάδα. Όταν ήρθα δούλευα εργάτης..Έψαχνα όμως και για δουλειά στο είδος της τέχνης που ήξερα. Δεν έβρισκα τίποτα..Φτηνά μεροκάματα και τα λεφτά δεν έφταναν ούτε για εμένα,και έτσι έστελνα πολύ λίγα στην γυναίκα μου. Μετά γνώρισα κάτι παιδιά από το χωριό μου σε ένα καφενείο στην Πλατεία Βικτωρίας.. Εκεί μου πρότειναν να ασχοληθώ με "γυναίκες"..έχει πολύ χρήμα μου είπανε... Μπήκα στην ομάδα και ξεκίνησα μια άλλη ζωή.
Στην γυναίκα και το παιδί μου δεν είπα τότε τίποτα.
Ξεκίνησα στην αρχή σαν φύλακας και συνοδός ιερόδουλων .. Δύσκολο,πολύ ξύλο και φασαρίες συνέχεια. Τα λεφτά όμως σε γλυκαίνουν.
-Μετά πως απέκτησες δικές σου "γυναίκες"..
Το είχα στο μυαλό μου από την αρχή..Σου είπα τα λεφτά σε γλυκαίνουν.
Απέκτησα γνωριμίες με κάποιους που έφερναν γυναίκες από την Αλβανία,και τις πουλούσαν σε καλές τιμές..
Πήρα μία τσιγγάνα Αλβανίδα στην αρχή,και την έβαλα σε "σπίτι" που το είχε Ελληνίδα (με συμπαθούσε) ιερόδουλη. Έβγαζα τότε περίπου 150 με 200 ευρώ την ημέρα καθαρά. Μετά όμως τσακώθηκα με την Ελληνίδα που είχε το σπίτι,έπρεπε να φτιάξω και εγώ ένα δικό μου,να βάλω 3 κορίτσια μέσα.. Στην αρχή μου έκαναν πόλεμο οι Έλληνες που δεν δεχόταν να έχει Αλβανός σπίτι με δικές του γυναίκες δίπλα τους.. Κι έτσι έπρεπε και εγώ να οργανωθώ,να φτιάξω δική μου ομάδα..προστασία,διακίνηση και να έχω κάποιον που να φυλάει για τις σκούπες της αστυνομίας.
-Τι κοπέλες φέρνετε?..
Είναι τσιγγάνες από την Αλβανία και το Κόσοβο οι πιο πολλές,αλλά έχουμε Ρουμάνες, Ρωσίδες και Βουλγάρες.
-Πως τι αγοράζετε? ..
Δεν κάνω κάτι εγώ.Έρχονται οι αγαπητικοί που τις έχουν,και μου τους δίνουν,για να τις προωθήσω σε σπίτια.Εγώ τώρα απλά παίρνω το μερίδιο μου ανάλογα τα "ραντεβού" που κάνουν. Τις ψαρεύουν οι ίδιοι από χωριά.Τους πουλάνε έρωτα και αγάπη και τις φέρνουν εδώ ή στην Ιταλία,ανάλογα που έχει ζήτηση.
-Και που ξέρεις πόσα "ραντεβού" κάνουν την ημέρα?
Κοίτα στο 'σπίτι" η τσατσά είναι δικός μου άνθρωπός.Και γράφει τα πάντα, έξοδα, έσοδα, ραντεβού κλπ.
-Όταν τις πιάνει η αστυνομία,τι γίνεται??
Εκεί είναι το εύκολο κομμάτι..Είναι βέβαια οικονομική χασούρα μιας μέρας,αλλά την επόμενη είναι έξω,αν δεν την έχουν ξαναπιάσει.. Έχουμε δικούς μας δικηγόρους,που ζουν μόνο από αυτές τις δουλειές. Αν τις διώξει η αστυνομία να πάνε πίσω στην χώρα τους.Θα ξανάρθουν μετά από 1 με 2 μήνες πάλι..Δεν ασχολούμαι όμως εγώ με αυτά.Αλλά ο αγαπητικός τους.
-Στην Αλβανία πας καθόλου?
Τρελός είσαι?Αν πάω θα με φάνε. Ξέρεις πόσοι με έχουν στην μπούκα,επειδή κάνω αυτή την δουλειά? Γονείς κοριτσιών,αδέρφια...όλο και κάποιος θα μου την έχει στημένη.
Εδώ και πάλι εδώ..φίλε.. Αν και εδώ με μαχαίρωσε ένας.Γιατί του είχαμε πάρει την γκόμενα σε δικό μας "σπίτι". Φτηνά την γλύτωσα.3 μήνες νοσοκομείο με ορούς και μηχανήματα.
-Που τα βρίσκουν τα πλαστά χαρτιά οι κοπέλες,εδώ ή έξω?
Όπου θες τα βρίσκουν,και εδώ υπάρχουν αλλά και έξω βρίσκεις ό,τι θες ..
-Με τις καταγγελίες για την διακίνηση γυναικών από οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων τι γίνεται??
Τι να γίνει?Τίποτα.. Σου είπα και πιο πριν ότι τα λεφτά είναι γλυκά,αλλά δεν τα βάζει και κανένας μαζί μας.Υπάρχει φόβος. Κάνουν πράγματα μέχρι εκεί που τους παίρνει..
-Εγώ δηλαδή να φοβάμαι που τα γράφω?
Δεν γράφω την απάντηση...είναι κάπως !!!!!
-Πιστεύεις ότι αν ήταν νόμιμοι και με απόδειξη οι οίκοι ανοχής θα ήταν καλύτερα?
Σίγουρα θα ήταν καλύτερα για τις κοπέλες.Και θα παρείχαν και καλύτερες υπηρεσίες.
Τώρα όμως είναι δύσκολο,τα πράγματα έχουν αγριέψει,έχουν μπει και άλλοι στο παιχνίδι.Κούρδοι,Αφγανοί,υπάρχουν και από πριν οι Ρώσοι οι Βούλγαροι,δεν θα ήθελαν να είναι νόμιμο,γιατί δεν είχαν την δυνατότητα να ελέγχουν τις γυναίκες.
Τώρα γίνεται πόλεμος κανονικός.
-Έλληνες δεν υπάρχουν?
Λίγοι,πολλοί λίγοι..Συνεργασίες υπάρχουν όμως πολλές με τους Έλληνες για να μην φαίνονται.

Έτσι τελείωσε η συνομιλία μας.
Υπάρχουν πράγματα που μου είπε που δεν γράφονται.Σας έδωσα όμως μια εικόνα μέσω αυτών που μπορούσα να γράψω.Εμένα πάντως αυτή η συνομιλία μου άφησε μια περίεργη αίσθηση για την κοινωνία μας. Ένιωσα σαν να ζούσα τόσο καιρό σε εικονική πραγματικότητα.
Σκέφτομαι και λέω, αν τα μαθαίνω εγώ (ο ασήμαντος) τόσο εύκολα όλα αυτά,τότε οι υπεύθυνοι,τι δουλειά κάνουν σε αυτό τον τόπο?
Bookmark and Share


Share/Save/Bookmark

Δημοσίευση σχολίου

.

 aw2
 aw2