Οι οδηγοί των ταξί του Λονδίνου ίσως χρειαστεί να παρακολουθήσουν μαθήματα για το πως να παραμένουν λιγομίλητοι την ώρα που μεταφέρουν επιβάτες!!
Ο John Mason,επικεφαλής για θέματα μεταφοράς και κανονισμών των ταξί του Λονδίνου,σκέφτεται να συμπεριλάβει μεταξύ άλλων ειδικών τεστ που πρέπει να περάσει κάποιος που θέλει να αδειοδοτηθεί για οδηγός,και επιπλέον υποχρεωτικά σεμινάρια με σκοπό την βελτίωση των υπηρεσιών προς τους επιβάτες.
Μερικά χαρακτηριστικά αυτών θα είναι το πως να αναγνωρίζει ο οδηγός πότε ο πελάτης επιθυμεί μια "ήσυχη κούρσα" ή πως να χειρίζονται περιστατικά μεταφοράς ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Ο Μason,αναγνωρίζοντας τη φήμη που έχουν κερδίσει οι οδηγοί των ταξί, ότι πολλές φορές φλυαρούν πέραν του δέοντος για να διασκεδάσουν τους επιβάτες τους, δήλωσε πώς "πάντα υπάρχουν περιθώρια καλυτέρευσης" καθώς όπως και σε όλες τις πόλεις του κόσμου,έτσι και στην πρωτεύουσα της Αγγλίας, οι ταξιτζήδες θεωρούνται συνήθως από τους πιο χαρακτηριστικά παραδοσιακούς χαρακτήρες της πόλης...
"Ίσως μερικές φορές να είναι καλύτερα να κρατήσεις το στόμα σου κλειστό ,όταν "νιώθεις" ότι ο πελάτης σου μάλλον είχε μια άσχημη μέρα..."
Ο John Mason,επικεφαλής για θέματα μεταφοράς και κανονισμών των ταξί του Λονδίνου,σκέφτεται να συμπεριλάβει μεταξύ άλλων ειδικών τεστ που πρέπει να περάσει κάποιος που θέλει να αδειοδοτηθεί για οδηγός,και επιπλέον υποχρεωτικά σεμινάρια με σκοπό την βελτίωση των υπηρεσιών προς τους επιβάτες.
Μερικά χαρακτηριστικά αυτών θα είναι το πως να αναγνωρίζει ο οδηγός πότε ο πελάτης επιθυμεί μια "ήσυχη κούρσα" ή πως να χειρίζονται περιστατικά μεταφοράς ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Ο Μason,αναγνωρίζοντας τη φήμη που έχουν κερδίσει οι οδηγοί των ταξί, ότι πολλές φορές φλυαρούν πέραν του δέοντος για να διασκεδάσουν τους επιβάτες τους, δήλωσε πώς "πάντα υπάρχουν περιθώρια καλυτέρευσης" καθώς όπως και σε όλες τις πόλεις του κόσμου,έτσι και στην πρωτεύουσα της Αγγλίας, οι ταξιτζήδες θεωρούνται συνήθως από τους πιο χαρακτηριστικά παραδοσιακούς χαρακτήρες της πόλης...
"Ίσως μερικές φορές να είναι καλύτερα να κρατήσεις το στόμα σου κλειστό ,όταν "νιώθεις" ότι ο πελάτης σου μάλλον είχε μια άσχημη μέρα..."
0 σχόλια
Δημοσίευση σχολίου