Σύμφωνα με μια νέα μελέτη του τμήματος μάρκετινγκ του Northwestern University, οι προσπάθειες και οι διαφημίσεις που κάνουν διάφορες ομάδες κοινής ωφέλειας για να σταματήσουν ή να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ στα κολέγια και τα πανεπιστήμια όχι μόνο δεν αποδίδουν αλλά αντίθετα οξύνουν το πρόβλημα.
«Έχει υποτεθεί από καιρό, ότι η ενοχή και η ντροπή αποτελούσαν ιδανικούς τρόπους προειδοποίησης των κινδύνων της αλόγιστης κατανάλωσης αλκοόλ, επειδή θέτουν τις προσωπικές συνέπειες του ατόμου στο επίκεντρο», αναφέρει το Advertising Age.
«Αλλά αυτή η μελέτη αποδεικνύει το αντίθετο. Τα άτομα που αισθάνονται ήδη κάποιο επίπεδο ενοχής ή ντροπής, αντιστέκονται ενστικτωδώς σε αυτά τα συναισθήματα, με αποτέλεσμα πολλές φορές να αντιδρούν με τον εντελώς αντίθετο τρόπο από το επιθυμητό αποτέλεσμα», ήταν ακόμα μια παρατήρηση του ειδησεογραφικού πρακτορείου.
Η μελέτη είναι βασισμένη σε περισσότερες από 1.000 συνεντεύξεις με σπουδαστές. Οι καθηγητές μάλιστα που συμμετείχαν στη μελέτη αναφέρθηκαν στο λάθος μήνυμα που δίνουν οι διαφημίσεις του επονομαζόμενου «binge drinking».
«Binge drinking» είναι ένας ευρέως χρησιμοποιούμενος όρος χωρίς σαφές νόημα. Διαφέρει στην ιατρική και κοινωνική του χρήση, από την κατανάλωση αλκοόλ μέχρι σημείου μέθης, στην γρήγορη κατανάλωση πέντε ή περισσότερων ποτών σε μία περίσταση.
Η άποψη που επικράτησε ως λύση στο πρόβλημα είναι ότι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι θετικές ενώ τα μηνύματα να μην στοχεύουν στο να εκμεταλλευτούν συναισθήματα όπως η ενοχή και η ντροπή. Η έκθεση θα δημοσιευτεί στο έντυπο, Journal of Marketing Research.
«Έχει υποτεθεί από καιρό, ότι η ενοχή και η ντροπή αποτελούσαν ιδανικούς τρόπους προειδοποίησης των κινδύνων της αλόγιστης κατανάλωσης αλκοόλ, επειδή θέτουν τις προσωπικές συνέπειες του ατόμου στο επίκεντρο», αναφέρει το Advertising Age.
«Αλλά αυτή η μελέτη αποδεικνύει το αντίθετο. Τα άτομα που αισθάνονται ήδη κάποιο επίπεδο ενοχής ή ντροπής, αντιστέκονται ενστικτωδώς σε αυτά τα συναισθήματα, με αποτέλεσμα πολλές φορές να αντιδρούν με τον εντελώς αντίθετο τρόπο από το επιθυμητό αποτέλεσμα», ήταν ακόμα μια παρατήρηση του ειδησεογραφικού πρακτορείου.
Η μελέτη είναι βασισμένη σε περισσότερες από 1.000 συνεντεύξεις με σπουδαστές. Οι καθηγητές μάλιστα που συμμετείχαν στη μελέτη αναφέρθηκαν στο λάθος μήνυμα που δίνουν οι διαφημίσεις του επονομαζόμενου «binge drinking».
«Binge drinking» είναι ένας ευρέως χρησιμοποιούμενος όρος χωρίς σαφές νόημα. Διαφέρει στην ιατρική και κοινωνική του χρήση, από την κατανάλωση αλκοόλ μέχρι σημείου μέθης, στην γρήγορη κατανάλωση πέντε ή περισσότερων ποτών σε μία περίσταση.
Η άποψη που επικράτησε ως λύση στο πρόβλημα είναι ότι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι θετικές ενώ τα μηνύματα να μην στοχεύουν στο να εκμεταλλευτούν συναισθήματα όπως η ενοχή και η ντροπή. Η έκθεση θα δημοσιευτεί στο έντυπο, Journal of Marketing Research.
0 σχόλια
Δημοσίευση σχολίου