Κόντρα στο διαδίκτυο έχει ξεσπάσει ανάμεσα στη διεθνή περιβαλλοντική οργάνωση GREENPEACE και της μεγαλύτερης εταιρείας τροφίμων και ροφημάτων σε όλο το κόσμο, Nestlé, λόγω του ότι το φοινικέλαιο που αγοράζει η Nestlé για την παραγωγή προϊόντων της, αποτελεί συχνά προϊόν καταστροφής δασικών εκτάσεων. Η GREENPEACE έχει ξεκινήσει τις τελευταίες μέρες μια εκστρατεία στο διαδίκτυο εναντίον της Nestlé, ζητώντας από χρήστες του ιστού να στείλουν μήνυμα στην εταιρία τροφίμων με κεντρικό μήνυμα «Ζητήστε από τη Nestlé, να σταματήσει να καταστρέφει τα δάση».
Μέχρι στιγμής σύμφωνα με το επίσημο site της περιβαλλοντικής οργάνωσης 3126 μηνύματα από την Ελλάδα και πάνω από 150.000 διεθνώς έχουν σταλεί στον γενικό διευθυντή της Nestlé, Paul Bulcke, ενώ κατακλυσμό μηνυμάτων έχει δεχτεί και το προφίλ της εταιρίας στο Facebook.
Μέχρι στιγμής σύμφωνα με το επίσημο site της περιβαλλοντικής οργάνωσης 3126 μηνύματα από την Ελλάδα και πάνω από 150.000 διεθνώς έχουν σταλεί στον γενικό διευθυντή της Nestlé, Paul Bulcke, ενώ κατακλυσμό μηνυμάτων έχει δεχτεί και το προφίλ της εταιρίας στο Facebook.
Η Nestlé, διαθέτει επίσης στο Facebook και ένα προφίλ με φαν της εταιρίας όπου οι χρήστες μπορούν να συζητήσουν και να σχολιάσουν τα προϊόντα και την πορεία της. Τις τελευταίες μέρες όμως έχει δεχτεί χιλιάδες μηνύματα από ακτιβιστές που τάσσονται υπέρ των ισχυρισμών της GREENPEACE.
Η περιβαλλοντική οργάνωση θεωρεί πως: «Το φοινικέλαιο που αγοράζει η Nestlé για την παραγωγή προϊόντων σας, όπως το KitKat, είναι συχνά προϊόν καταστροφής δασικών εκτάσεων. Αυτή η καταστροφή επιταχύνει τις κλιματικές αλλαγές και καταστρέφει το τελευταίο καταφύγιο των απειλούμενων με εξαφάνιση ουραγκοτάγκων».
Επίσημη αντίδραση από την εταιρία-κολοσσό στον χώρο των τροφίμων δεν υπάρχει. Η μόνη ένδειξη αντίδρασης ήταν μια απλή ανακοίνωση στο Facebook στην οποία αναφερόταν: «Κοινωνικά ΜΜΕ: Όπως βλέπετε μαθαίνουμε όσο προχωράμε. Ευχαριστούμε για τα σχόλια», εκφράζοντας εμφανώς τη διάθεση της εταιρίας να μη δώσει διαστάσεις στο θέμα.
Η συγκεκριμένη κόντρα πρόκειται να χρονολογήσει σημαντικές εξελίξεις στην ιστορία του ακτιβισμού, τα κοινωνικά μέσα καθώς και στον τρόπο με τον οποίο οι μεγάλοι διαφημιστές θα χρησιμοποιούν από τώρα και στο εξής Διαδίκτυο, αφού, αν και δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε μια εκστρατεία, μέχρι στιγμής η προσπάθεια κρίνεται άκρως αποτελεσματική.
kavala-sakisΗ περιβαλλοντική οργάνωση θεωρεί πως: «Το φοινικέλαιο που αγοράζει η Nestlé για την παραγωγή προϊόντων σας, όπως το KitKat, είναι συχνά προϊόν καταστροφής δασικών εκτάσεων. Αυτή η καταστροφή επιταχύνει τις κλιματικές αλλαγές και καταστρέφει το τελευταίο καταφύγιο των απειλούμενων με εξαφάνιση ουραγκοτάγκων».
Επίσημη αντίδραση από την εταιρία-κολοσσό στον χώρο των τροφίμων δεν υπάρχει. Η μόνη ένδειξη αντίδρασης ήταν μια απλή ανακοίνωση στο Facebook στην οποία αναφερόταν: «Κοινωνικά ΜΜΕ: Όπως βλέπετε μαθαίνουμε όσο προχωράμε. Ευχαριστούμε για τα σχόλια», εκφράζοντας εμφανώς τη διάθεση της εταιρίας να μη δώσει διαστάσεις στο θέμα.
Η συγκεκριμένη κόντρα πρόκειται να χρονολογήσει σημαντικές εξελίξεις στην ιστορία του ακτιβισμού, τα κοινωνικά μέσα καθώς και στον τρόπο με τον οποίο οι μεγάλοι διαφημιστές θα χρησιμοποιούν από τώρα και στο εξής Διαδίκτυο, αφού, αν και δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε μια εκστρατεία, μέχρι στιγμής η προσπάθεια κρίνεται άκρως αποτελεσματική.
0 σχόλια
Δημοσίευση σχολίου