Στη διάρκεια των δοκιμών για τη νέα σιδηροδρομική σύνδεση ανάμεσα στο Πεκίνο και τη Σαγκάη, τρένο κινεζικής τεχνολογίας πέτυχε ταχύτητα 486 χιλιόμετρα την ώρα, την υψηλότερη που έχει καταγραφεί για συμβατικό επιβατικό συρμό.
Όταν η γραμμή των 32,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων εγκαινιαστεί το 2012, η διαδρομή ανάμεσα στις δύο μεγάλες κινεζικές πόλεις θα μειωθεί στις πέντε ώρες, μεταδίδει το επίσημο πρακτορείο Xinhua.Σε απόλυτα μεγέθη, πάντως, το νέο τρένο CRH380A δεν είναι το ταχύτερο -ακόμα υψηλότερες ταχύτητες έχουν καταγραφεί με μη συμβατικά τρένα: ένα ειδικά τροποποιημένο γαλλικό TGV έφτασε τα 574,8 χλμ/ώρα στη διάρκεια δοκιμής το 2007, ενώ το 2003 ένα ιαπωνικό τρένο maglev (μαγνητικής αιώρησης) επιτάχυνε στα 581 χλμ/ώρα.
Οι Κινεζικοί Σιδηρόδρομοι θα προσπαθήσουν τώρα να αυξήσουν την ταχύτητα του νέου τρένου CRH στα 500 χλμ/ώρα.
Η Κίνα έχει σήμερα το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο του κόσμου.
filoksenos
Όταν η γραμμή των 32,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων εγκαινιαστεί το 2012, η διαδρομή ανάμεσα στις δύο μεγάλες κινεζικές πόλεις θα μειωθεί στις πέντε ώρες, μεταδίδει το επίσημο πρακτορείο Xinhua.Σε απόλυτα μεγέθη, πάντως, το νέο τρένο CRH380A δεν είναι το ταχύτερο -ακόμα υψηλότερες ταχύτητες έχουν καταγραφεί με μη συμβατικά τρένα: ένα ειδικά τροποποιημένο γαλλικό TGV έφτασε τα 574,8 χλμ/ώρα στη διάρκεια δοκιμής το 2007, ενώ το 2003 ένα ιαπωνικό τρένο maglev (μαγνητικής αιώρησης) επιτάχυνε στα 581 χλμ/ώρα.
Οι Κινεζικοί Σιδηρόδρομοι θα προσπαθήσουν τώρα να αυξήσουν την ταχύτητα του νέου τρένου CRH στα 500 χλμ/ώρα.
Η Κίνα έχει σήμερα το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο του κόσμου.
Μεχρι να μπεις πρεπει να κατεβεις !