Μόλις 5,3 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους δύο μονομάχους του τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, Sebastien Loeb και Mikko Hirvonen, μετά το τέλος της πρώτης μέρας του τελευταίου φετινού αγώνα, του Ράλι Βρετανίας 2009 - σε μια συγκλονιστική μάχη όπου ο Φινλανδός αποδεικνύεται εξίσου άξιος με τον Γάλλο για τον τίτλο.
Ο Mikko έκανε ορισμένες μικρές διορθώσεις στο μεσημβρινό Service Park στο Ford Focus WRC και μαζί περιόρισε τα μικρά του οδηγικά λάθη, που προέκυπταν κυρίως σε σημεία που πίεζε περισσότερο από όσο χρειαζόταν, όπως είπε.
Η πολύ μικρή διαφορά μεταξύ των δύο, σε συνδυασμό με τα 40 δευτερόλεπτα που απέχουν από τους Petter Solberg και Dani Sordo, αποδεικνύει το λυσσαλέο ρυθμό των πρώτων, τη θεαματική τους οδηγική επίδοση και δεξιότητα, καθώς και πόσο πολύ θέλουν και οι δύο να κερδίσουν το πρωτάθλημα.
"Ήξερα ότι ο Mikko θα ήταν πολύ γρήγορος, διότι ξέρουμε ότι στα χωμάτινα ράλι, ειδικά στα γρήγορα όπως αυτό, είναι αληθινά καλός", είπε ο S. Loeb. "Δεν ξέρω, όμως, γιατί ήταν πιο δύσκολο να τον πιάσω το απόγευμα. Ίσως η επιφάνεια να ήταν διαφορετική, πιο καθαρή, με ορισμένες πέτρες και από πάνω λάσπη".
"Γλιστρούσε πολύ και δεν μπορούσαμε να βρούμε πρόσφυση. Δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά απόψε για να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο. Είναι μια χαρά. Ακούγεται ότι θα έχουμε κακό καιρό αύριο και αυτό θα κρύβει παγίδες, αλλά θα είναι ίδιες για όλους".
"Αισθάνομαι ακόμα αισιόδοξος ότι μπορώ να κερδίσω, αλλά είναι τόσο οριακό που είναι δύσκολο να πούμε ποιος θα είναι ταχύτερος αύριο. Ξέρω μόνο ότι αισθάνομαι καλά με το αυτοκίνητο κι ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι".
Ο Mikko συμπλήρωσε: "Ήξερα ότι έπρεπε να ανεβάσω ρυθμό το απόγευμα, για να μην απομακρυνθεί ο Sebastien. Και το έκανα. Ξεκίνησα νευρικά με ορισμένα μικρά λάθη, αλλά το απόγευμα όλα πήγαν όπως θέλαμε. Ίσως πίεζα τον εαυτό μου υπερβολικά για να πετύχω καλούς χρόνους το πρωί".
"Θα είναι ωραία μάχη, αλλά πρέπει να προσπαθήσω περισσότερο στο πρωινό loop. Το πρωί σήμερα η πρόσφυση ήταν καλή αλλά δεν την εκμεταλλεύτηκα στο έπακρο, αλλά αύριο θα οδηγώ καλύτερα, τώρα που έχω την αυτοπεποίθηση".
"Δεν φοβάμαι να κάνω λάθος, αν γίνει έγινε, εναντίον του Sebastien πρέπει να πιέζεις πολύ, αλλά πρέπει επίσης να ισορροπείς την ταχύτητα με την ακρίβεια. Μπορείτε να δείτε από τη διαφορά μας από τους άλλους οδηγούς ότι πιέζουμε πάρα πολύ. Δίνουμε τη μάχη της ζωής μας".
Εξίσου ενδιαφέρουσα εξελίσσεται και η μάχη των P. Solberg και D. Sordo για την 3η θέση αλλά και για την 5η, όπου επικεφαλής είναι ο Sebastien Ogier μετά από μικρά μηχανικά προβλήματα στα Ford Focus WRC των Henning Solberg και Matthew Wilson.
Σχετικά με τον Jari Matti Latvala, ο Φινλανδός ανέβηκε 9ος μετά την εγκατάλειψη με μηχανικό πρόβλημα του Mads Ostberg (Adapta Subaru), αλλά είναι σχεδόν επτά λεπτά μακριά από την κορυφή εξαιτίας του σπασμένου ημιαξόνιου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή. Οδηγεί με κίνηση στους τρεις τροχούς, αλλά τουλάχιστον η Ford έλυσε το πρόβλημα με τα εμπρός φρένα στο απομακρυσμένο Service.
www.in.gr


Bookmark and Share


Share/Save/Bookmark

Δημοσίευση σχολίου

.

 aw2
 aw2