«Οι επισκέπτες του Σαλονιού Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη 2009 είχαν την αίσθηση πως το μέλλον θα είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κάθε κατασκευαστής στην ουσία παρουσίασε από ένα δυνητικό σχέδιο για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αυτό έχει γίνει το θέμα της συζήτησης», τονίζει σε έκθεσή της η οργάνωση «Μεταφορές και Περιβάλλον».
Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι διαφορετική. «Θα πρέπει να περιμένουμε πολλές δεκαετίες» ώστε να ελπίσουμε ότι τα μοντέλα αυτά θα αντικαταστήσουν τα βενζινοκίνητα, επισημαίνει σε συνέντευξή του στις Βρυξέλλες ο αντιπρόσωπος της ΜΚΟ Ντάντλεϊ Κέρτις.
«Η ανάπτυξή τους θα είναι περιορισμένη έως το 2030. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας, τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα αποτελούν το 25% των πωλήσεων νέων οχημάτων περί το 2050», σημειώνεται στην έκθεση.
Όπως υπογραμμίζεταιθα πρέπει να υπερκερασθούν γι’ αυτό αρκετά εμπόδια. Το κύριο θα είναι «να αποφευχθεί ένα ηλεκτρικό σοκ», δηλ. μία μεγάλη αύξηση στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας. «Μία τέτοιου είδους ζήτηση θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη χρήση άνθρακα και πυρηνικής ενέργειας», επισημαίνεται στην έκθεση.
Σύμφωνα με έκθεση που παρουσίασε το 2009 η ένωση ηλεκτροπαραγωγών εταιρειών στην ΕΕ Eurelectric, «μία πλήρης αντικατάσταση των βενζινοκίνητων από ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα είχε ως συνέπεια μία αύξηση κατά 15% της ενέργειας στην ΕΕ».
naftemporiki.gr
Bookmark and Share


Share/Save/Bookmark

Δημοσίευση σχολίου

.

 aw2
 aw2