Το κλείσιμο της Saab αποφάσισε χθες η General Motors αφότου οι συνομιλίες για την πώληση της σουηδικής εταιρείας αυτοκινήτων στην ολλανδική Spyker Cars απέβησαν άκαρπες, σηματοδοτώντας την τρίτη φορά που μια συμφωνία της GM για την πώληση ευρωπαϊκής θυγατρικής της έχει άδοξο τέλος.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της GM, τα χρονικά περιθώρια για ολοκλήρωση συμφωνίας ήταν πολύ στενά, ενώ τα ζητήματα που ανέκυψαν κατά τις συνομιλίες με τη Spyker Cars αποδείχθηκαν δύσκολο να επιλυθούν.
Σε δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της GM, Τζον Σμιθ, δήλωσε ότι οι εκπρόσωποι των GM, Spyker και της σουηδικής κυβέρνησης προσπαθούσαν μέχρι την τελευταία στιγμή να καταλήξουν σε κάποια συμφωνία, χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο να παρουσιαστούν άλλοι ενδιαφερόμενοι.
Η Saab απασχολεί περίπου 3.400 εργαζομένους ανά τον κόσμο, οι περισσότεροι από τους οποίους στη Σουηδία. Η εταιρεία διαθέτει 1.100 αντιπροσώπους, για τους οποίους η GM θα συνεχίσει να προσφέρει εγγυήσεις μέχρις ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία εκκαθάρισης.
Η GM είχε αποκτήσει ποσοστό 50% στη Saab το 1989 έπειτα από το διαχωρισμό της από τη Scania και έναντι ποσού 600 εκατ. δολαρίων. Το 2000 εξασφάλισε τον απόλυτο έλεγχο της σουηδικής εταιρείας, καταβάλλοντας 125 εκατ. δολάρια επιπλέον.
Αλλά ακόμη και μετά την εξαγορά της GM, η Saab παρέμεινε στενά συνδεδεμένη με τη Σουηδία και την παράδοση της χώρας στην κατασκευή αξιόπιστων και ασφαλών αυτοκινήτων.
πηγήΣύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της GM, τα χρονικά περιθώρια για ολοκλήρωση συμφωνίας ήταν πολύ στενά, ενώ τα ζητήματα που ανέκυψαν κατά τις συνομιλίες με τη Spyker Cars αποδείχθηκαν δύσκολο να επιλυθούν.
Σε δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της GM, Τζον Σμιθ, δήλωσε ότι οι εκπρόσωποι των GM, Spyker και της σουηδικής κυβέρνησης προσπαθούσαν μέχρι την τελευταία στιγμή να καταλήξουν σε κάποια συμφωνία, χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο να παρουσιαστούν άλλοι ενδιαφερόμενοι.
Η Saab απασχολεί περίπου 3.400 εργαζομένους ανά τον κόσμο, οι περισσότεροι από τους οποίους στη Σουηδία. Η εταιρεία διαθέτει 1.100 αντιπροσώπους, για τους οποίους η GM θα συνεχίσει να προσφέρει εγγυήσεις μέχρις ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία εκκαθάρισης.
Η GM είχε αποκτήσει ποσοστό 50% στη Saab το 1989 έπειτα από το διαχωρισμό της από τη Scania και έναντι ποσού 600 εκατ. δολαρίων. Το 2000 εξασφάλισε τον απόλυτο έλεγχο της σουηδικής εταιρείας, καταβάλλοντας 125 εκατ. δολάρια επιπλέον.
Αλλά ακόμη και μετά την εξαγορά της GM, η Saab παρέμεινε στενά συνδεδεμένη με τη Σουηδία και την παράδοση της χώρας στην κατασκευή αξιόπιστων και ασφαλών αυτοκινήτων.
0 σχόλια
Δημοσίευση σχολίου