aw2

Η πολυαναμενόμενη έναρξη του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος μετρά ήδη αντίστροφα και σε λιγότερο από δέκα μέρες ομάδες και οδηγοί θα ανεβάσουν στροφές στο Μπαχρέιν. Μια σαιζόν που σύμφωνα με την πλειοψηφία των ανθρώπων που ασχολούνται με τη Formula 1, θα είναι από τις καλύτερες. Η Mercedes GP επιστρέφει στο άθλημα μετά από 55 χρόνια με δικό της μονοθέσιο, γεγονός που συμπίπτει με την ταυτόχρονη επιστροφή του πιο επιτυχημένου οδηγού στην ιστορία της Formula 1. Ο Μίκαελ Σουμάχερ μετά από τρία χρόνια απουσίας, θα επανεμφανιστεί όχι με τα κόκκινα που τον είχαμε συνηθίσει, αλλά με τα χρώματα της Mercedes, σε μια… συνάθροιση γερμανική, καθώς team mate του θα είναι ο Νίκο Ρόζμπεργκ.
«Επιτέλους η χρονιά θα ξεκινήσει! Νιώθω σαν παιδί που περιμένει τα Χριστούγεννα. Η απόφαση για την επιστροφή μου μοιάζει να είναι πολύ μακρινή και είμαι ανυπόμονος για τον πρώτο αγώνα στο Μπαχρέιν. Είναι αστείο αν σκεφτείς ότι θα είμαι στη Formula 1 ξανά, όταν μερικούς μήνες πριν, θα είχα αρνηθεί κατηγορηματικά την ευκαιρία. Αλλά μερικές φορές τα πράγματα αλλάζουν και οι σωστές συνθήκες εμφανίζονται», τόνισε ο Μίκαελ Σουμάχερ. Για να συνεχίσει: «Νιώθω πιο φρέσκος από ότι εδώ και πολλά χρόνια. Είμαι απόλυτα προετοιμασμένος σωματικά και το πιο σημαντικό, η ενέργειά μου επέστρεψε ολοκληρωτικά. Όταν αποσύρθηκα από τους αγώνες το 2006, οι μπαταρίες μου ήταν απλά άδειες. Τώρα είναι τελείως φορτισμένες και είμαι έτοιμος για την πρόκληση. Είναι ο ανταγωνισμός στο υψηλότερο επίπεδο, που μόνο η Formula 1 προσφέρει και αυτό ήταν πρόκληση». Προβλέψεις δεν θέλησε να κάνει: «Είναι πάντα δύσκολο να προβλέψεις από τις δοκιμές πριν την έναρξη της σαιζόν, ιδιαίτερα φέτος, αλλά το τελικό τεστ στη Βαρκελώνη μας έδειξε ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Ξέρουμε ότι θα έχουμε μερικά νέα μέρη στο Μπαχρέιν, τα οποία θα δυναμώσουν την απόδοση του μονοθεσίου. Είναι σημαντικό να είμαστε στους προπορευόμενους από το ξεκίνημα και είμαι αισιόδοξος ότι θα είμαστε».
sportnet.gr
Bookmark and Share


Share/Save/Bookmark

Δημοσίευση σχολίου

.

 aw2
 aw2