Την περασμένη εβδομάδα η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης της Facebook ξεπέρασε τη μηχανή αναζήτησης της Google σε αριθμό επισκέψεων από την αγορά των ΗΠΑ -η ανατροπή υποδηλώνει ότι ότι οι Αμερικανοί αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο αναζητούν περιεχόμενο στο Διαδίκτυο. Η εταιρεία διαδικτυακών αναλύσεων Experian Hitwise ανακοίνωσε ότι το Facebook.com ξεπέρασε το Google.com σε επισκέψεις την εβδομάδα που έληξε στις 13 Μαρτίου. Το επταήμερο αυτό το Facebook εξασφάλισε το 7,07% του συνόλου της διαδικτυακής κίνησης στις ΗΠΑ, συγκριτικά με 7,03% για το Google. Η διαφορά στην κίνηση είναι βέβαια μικρή, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και όσον αφορά την αύξηση σε ετήσια βάση. Την εβδομάδα που έληξε στις 13 Μαρτίου οι επισκέπτες του Facebook είχαν αυξηθεί κατά 185% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, συγκριτικά με μόλις 9% για το Google. Οι μετρήσεις της Hotwise συνέκριναν μόνο τους δικτυακούς τόπους Google.com και Facebook.com και δεν κάλυψε άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες της Google όπως το Gmail και το Google Maps.
Μέχρι σήμερα το Facebook δεν είχε καταφέρει να ξεπεράσει το Google για μια ολόκληρη εβδομάδα, είχε όμως ανέβει για λίγο στην πρώτη θέση σε πρόσφατες αργίες, όπως η παραμονή των Χριστουγέννων, τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά. Η αλλαγή ισορροπιών μεταξύ των δύο κολοσσών του Διαδικτύου «δείχνει ότι η ανταλλαγή περιεχομένου [μεταξύ των χρηστών] έχει γίνει πλέον μεγάλη κινητήρια δύναμη στο Διαδίκτυο» σχολίασε ο Ματ Τάταμ, διευθυντής επικοινωνίας της Hitwise. «O κόσμος θέλει πληροφορίες από φίλους που εμπιστεύεται, σε αντιδιαστολή με την ανωνυμία μιας μηχανής αναζήτησης» εκτίμησε. H ειρωνεία πάντως είναι ότι μέχρι το Σεπτέμβριο του 2007 το Google.com παρέμενε στη δεύτερη θέση όσον αφορά τον αριθμό των επισκεπτών από την αμερικανική αγορά. Στην πρώτη βρισκόταν μέχρι τότε το MySpace, ένα άλλο κοινωνικό δίκτυο, το οποίο όμως είδε τη δημοφιλία του να πέφτει κατακόρυφα παράλληλα με την άνοδο του Facebook.
in.grΜέχρι σήμερα το Facebook δεν είχε καταφέρει να ξεπεράσει το Google για μια ολόκληρη εβδομάδα, είχε όμως ανέβει για λίγο στην πρώτη θέση σε πρόσφατες αργίες, όπως η παραμονή των Χριστουγέννων, τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά. Η αλλαγή ισορροπιών μεταξύ των δύο κολοσσών του Διαδικτύου «δείχνει ότι η ανταλλαγή περιεχομένου [μεταξύ των χρηστών] έχει γίνει πλέον μεγάλη κινητήρια δύναμη στο Διαδίκτυο» σχολίασε ο Ματ Τάταμ, διευθυντής επικοινωνίας της Hitwise. «O κόσμος θέλει πληροφορίες από φίλους που εμπιστεύεται, σε αντιδιαστολή με την ανωνυμία μιας μηχανής αναζήτησης» εκτίμησε. H ειρωνεία πάντως είναι ότι μέχρι το Σεπτέμβριο του 2007 το Google.com παρέμενε στη δεύτερη θέση όσον αφορά τον αριθμό των επισκεπτών από την αμερικανική αγορά. Στην πρώτη βρισκόταν μέχρι τότε το MySpace, ένα άλλο κοινωνικό δίκτυο, το οποίο όμως είδε τη δημοφιλία του να πέφτει κατακόρυφα παράλληλα με την άνοδο του Facebook.
0 σχόλια
Δημοσίευση σχολίου