O Βέλγος αρχιτέκτονας Vincent Callebaut είναι ο εμπνευστής μια ιδέας που αφορά τα ταξίδια του μέλλοντος με γιγάντια οικολογικά-αερόπλοια.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN, το πρόγραμμα ονομάζεται «Hydrogenase» και συνδυάζει την εφαρμοσμένη μηχανική, τη βιολογία και είναι εμπνευσμένο από «βιο-μιμητικά» σχέδια, τα οποία αντιγράφουν τα φυσικά μοντέλα και συστήματα.
Ο αρχιτέκτονας Vincent Callebaut οραματίζεται ότι το eco-αερόπλοιο θα έχει ύψος 400 μέτρα, πλάτος 180 μέτρα και θα κινείται με βιοκαύσιμα από φύκια.
Θα αποτελείται από 8 διαμερίσματα τα οποία θα περικλείονται από ένα προστατευτικό κάλυμμα από βερνικωμένο καμβά, θα μεταφέρει επιβάτες και θα κινείται με βιο-υδρογόνο.
Στόχος του eco-αερόπλοιου, είναι να χρησιμοποιηθεί για επιστημονικές και ανθρωπιστικές αποστολές, καθώς και ως τουριστικό κατάλυμα.Όταν δεν θα πετά σε ύψος 6,500 ποδιών και δεν θα κινείται με τη μέγιστη ταχύτητα 175 χιλιόμετρα ανά ώρα, τότε θα «ελλιμενίζεται» σε μια πλωτή οργανική “φάρμα”, στην οποία θα γίνεται ανακύκλωση CO2.
Όπως το οικολογικό αερόπλοιο έτσι και η φάρμα, θα τροφοδοτείται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ηλιακά πάνελ και υδροτουρμπίνες.
Τα πρωτότυπα και εξαιρετικά σχέδια του Βέλγου αρχιτέκτονα παρουσιάστηκαν στην έκθεση της Σαγκάης στην Κίνα, Future Pavillion Expo 2010.
Το 2008 σχεδίασε τις «πλωτές οικολογικές πόλεις» του μέλλοντος, όπου θα χρησιμεύουν για να στεγάζουν τους κλιματικούς πρόσφυγες.
econews
Σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN, το πρόγραμμα ονομάζεται «Hydrogenase» και συνδυάζει την εφαρμοσμένη μηχανική, τη βιολογία και είναι εμπνευσμένο από «βιο-μιμητικά» σχέδια, τα οποία αντιγράφουν τα φυσικά μοντέλα και συστήματα.
Ο αρχιτέκτονας Vincent Callebaut οραματίζεται ότι το eco-αερόπλοιο θα έχει ύψος 400 μέτρα, πλάτος 180 μέτρα και θα κινείται με βιοκαύσιμα από φύκια.
Θα αποτελείται από 8 διαμερίσματα τα οποία θα περικλείονται από ένα προστατευτικό κάλυμμα από βερνικωμένο καμβά, θα μεταφέρει επιβάτες και θα κινείται με βιο-υδρογόνο.
Στόχος του eco-αερόπλοιου, είναι να χρησιμοποιηθεί για επιστημονικές και ανθρωπιστικές αποστολές, καθώς και ως τουριστικό κατάλυμα.Όταν δεν θα πετά σε ύψος 6,500 ποδιών και δεν θα κινείται με τη μέγιστη ταχύτητα 175 χιλιόμετρα ανά ώρα, τότε θα «ελλιμενίζεται» σε μια πλωτή οργανική “φάρμα”, στην οποία θα γίνεται ανακύκλωση CO2.
Όπως το οικολογικό αερόπλοιο έτσι και η φάρμα, θα τροφοδοτείται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ηλιακά πάνελ και υδροτουρμπίνες.
Τα πρωτότυπα και εξαιρετικά σχέδια του Βέλγου αρχιτέκτονα παρουσιάστηκαν στην έκθεση της Σαγκάης στην Κίνα, Future Pavillion Expo 2010.
Το 2008 σχεδίασε τις «πλωτές οικολογικές πόλεις» του μέλλοντος, όπου θα χρησιμεύουν για να στεγάζουν τους κλιματικούς πρόσφυγες.
0 σχόλια
Δημοσίευση σχολίου